perjantai 27. heinäkuuta 2012

You'll be the prince and i'll be the princess

Heissan!

Vähän on tää kirjottamin taas jääny hups vaa, mut täl hetkel ei oikee tapahdu mitää kirjottamisen arvost mun elämäs. Mut nyt muutamat tuli jo sanoo et "koitas välil kirjottaa" ymsyms. Joo kello on yli yks yäl ja tääl mä taistelen jotai tönkköst tekstii taas. En nyt ala selittelee mitään mitä oon tehny ku mun päivät o kulunu kavereitten kaa, ajelles ja sellee, mut kuvathan kertoo enemmän ku tuhat sanaa. 









 Oon lähös maanantaina kohti Pärnuuta, wihii. Eli seuraava kunnon postaus tulossa varmaan tiistaina sitten kun olen kotiutunut. 

Tää teksti ny tökkäs tähän, huoh, nooh ei voi mittää. 
Mää oon täs ihan tosissani aatellu tän blogin poistamist, mut sit aina tulee sellane olo et mitäs mä sit teen? Mutta en sitte tiiä. 

Ikävä sua rakas <3 





2 kommenttia:

  1. ikävä! 8( <3

    VastaaPoista
  2. no et todellakaan lopeta ! kirjottelisit vaa paljo enemmä ja useemmi (: ihan kaikest maan ja taivaan välil :) tekisit vaiks jotai erikoispostauksii niinku esim. sun ja jätkäkaveris suhteest, lemppari vaatepostauksii, kavereistas, 100 asiaa itestäs ja kaikkeaaaaa ! ryhdistäydy nainen ;)

    VastaaPoista